سرزمین حافظه ویرا

رویه های بازگرداندن کالا

شرایط یک هفته ای تست کالا و مرجوعی

به  منظور اطمینان خریداران از خرید و تضمین اصالت و سلامت کالاهای ارائه شده  در فروشگاه اینترنتی گیگ لند، مشمول ۷ روز گارانتی تعویض از زمان تحویل  کالا خواهند بود. چنانچه در این بازه زمانی هرگونه اشکال و یا نقص فنی در   کالا توسط خریدار مشاهده گردد، مشتری جهت بازگرداندن کالا می بایست  درخواست خود را در طی مدت زمان تعیین شده در قسمت ( خدمات مشتریان – فرم بازگرداندن کالا ) ثبت نماید؛ در غیر این صورت فروشگاه گیگ لند هیچگونه مسئولیتی را عهده دار نمی باشد.

  • لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش گیگ لند جداً، خودداری کنید.(در صورت اشکال (ایراد فنی) و یا وجود مغایرت  باید حداکثر تا ۷ روز پس از  دریافت کالا، از طریق  تماس تلفن و پر کردن فرم بازگشت کالا در قسمت خدمات مشتریان سایت اطلاع داده شود.)
  • برای  ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود  و  لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه  راهنما،  کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال  شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی  کارتن یا جعبه  اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از  ضمانت بازگشت را از  بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت  فاکتور خرید یا قطعه  کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • در صورت انصراف از خرید به هر دلیلی، اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی سفارشات گیگ لند اطلاع داده شود.
  • کالاهایی که پلمپ آن ها مخدوش و باز نشده است، بدون هیچ قید و شرطی پذیرفته می‌شود.
  • کالاهایی که پلمپ آن‌ها توسط مشتری باز شده و گارانتی داشته باشد در صورت بروز مشکل، کالا باید توسط مشتری به شرکت گارانتی کننده ارسال گردد.
  • کالایی که توسط مشتری دریافت گردیده و مشتری متوجه شود که بسته بندی کالا از نظر ظاهری دچار مشکل شده است، مشتری می‌تواند بدون باز کردن بسته بندی کالا را مرجوع نماید.
  • کالایی که توسط مشتری به اشتباه خریداری شده است، مسئولیت آن به عهده‌ی مشتری است.

مواردی که برگشت کالا و اعمال گارانتی امکان پذیر نخواهد بود:

  1.  دور انداختن کارتن و جعبه اصلی و یا تغییر شکل آن از حالت اولیه
  2. کالاهای بدون گارانتی که زمان خرید آن ها از مدت 7 روز گذشته است
  3. برچسب زدن و یا نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا و پاره و مخدوش کردن آن
  4. عدم تحویل کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است.
  5. اشکال‏‏‌های  فنی و ظاهری و آسیب فیزیکی (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی  بدنه کالا )  که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود
  6. عدم ارائه اصل و یا کپی فاکتور فروش که دارای شماره سریال درج شده بر روی کالا می باشد
  7. مخدوش شدن و یا پارگی برچسب و لیبل گارانتی چسبانده شده بر روی کالا
  8. ضمانت  دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از  بلایای  طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه , آتش ، نفوذ مایعات یا مواد  شیمیایی ،  شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب  مربوط به  استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع   و وصل  اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل , آسیب دیدگی  کانکتور و  کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی  به برق  شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط  مندرج   در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط  افراد  غیر مجاز نمی باشد.